Losowy obrazek

Crysis to gra akcji/First Person Shooter stworzona przez studio Crytek. Twórcy zasłynęli niespotykanie szczegółowym, trójwymiarowym silnikiem graficznym, realistyczną fizyką oraz interesującą fabułą.

W Crysis duży dużo uwagi poświęcono na opracowanie rozbudowanego trybu multiplayer. Jednakże gracze preferujący rozgrywkę w pojedynkę nie zostawili pozostawieni sami sobie i przygotowano również obszerną kampanię, na którą złożyło się jedenaście misji.

Akcja gry toczy się w 2020 roku. Na jedną z wysp Morza Południowochińskiego spada ogromna asteroida. Rząd Korei natychmiast blokuje dostęp do miejsca zdarzenia. Stany Zjednoczone nie są tym zbytnio zadowolone i dlatego wysyłają tam swoją grupę badawczą - Oddział Delta Force. Gracz kieruje jednym z członków tej jednostki: Jake'iem Dunnem. W czasie pierwszych misji gracz musi przedostać się przez gęstą dżunglę eliminując napotkanych po drodze Koreańczyków. Po dotarciu do celu okazuje się, że owa asteroida jest olbrzymim statkiem kosmicznym wypełnionym po uszy kosmitami, którzy przybyli na Ziemię, aby ją skolonizować. Obcy odczuwają jednak pewien dyskomfort w naszym klimacie...

Crysis 3 - Patch 1.1 & Data Patch B

Crysis 3

Niedawno zostały wydane dwa patche, które miały uczynić grę grywalną. Poniżej przedstawiam najważniejsze poprawki.






Crysis 3 Patch 1.1

Lista poprawek

  • naprawiony problem z brakiem wyświetlania się na killcamach efektów granatów dymnych i błyskowych
  • usunięto problem ze znikającym celownikiem w pewnych sytuacjach
  • naprawiono problemy z dołączaniem do drużyn i wyrzucania z serwera
  • rozwiązano problem z brakiem możliwości strzelania/ przeładowywania
  • broń podniesiona z ziemi ma poprawne dodatki
  • naprawiono niemożność odpalenia C4 po migracji hosta na konsolach
  • optymalizacja systemu cząsteczkowego (na PC)
  • naprawiono znikające ikony w trybie zdobądź przekaźnik (CTR)
  • znacząca optymalizacja dla średnich ustawień grafiki
  • naprawiono crashe gry podczas wczytywania
  • naprawiono błąd uniemożliwiający zdobycie łuku oraz utratę przedmiotów
  • usunięto problem z celownikiem laserowym do Hammera
  • naprawiono brak dźwięku podnoszenia amunicji z ziemi
  • Tajfun zadaje teraz sensowne obrażenia na średni dystans (ograniczony zasięg)
  • Scar z celownikiem laserowym ma zredukowaną skuteczność na długi dystans
  • naprawiono problemy z levelowaniem poszczególnych skillów
  • ocena umiejętności społecznych nie była poprawnie śledzona
  • na konsolach łuk ma obniżoną czułość
  • obrażenia podczas walki w trakcie wślizgu zredukowano do poziomu obrażeń zadawanych podczas zwykłej walki wręcz
Dodał Polak | piątek, 08 marca 2013 16:24
 

Dodaj komentarz

Kod antysapmowy
Odśwież