Losowy obrazek

Crysis to gra akcji/First Person Shooter stworzona przez studio Crytek. Twórcy zasłynęli niespotykanie szczegółowym, trójwymiarowym silnikiem graficznym, realistyczną fizyką oraz interesującą fabułą.

W Crysis duży dużo uwagi poświęcono na opracowanie rozbudowanego trybu multiplayer. Jednakże gracze preferujący rozgrywkę w pojedynkę nie zostawili pozostawieni sami sobie i przygotowano również obszerną kampanię, na którą złożyło się jedenaście misji.

Akcja gry toczy się w 2020 roku. Na jedną z wysp Morza Południowochińskiego spada ogromna asteroida. Rząd Korei natychmiast blokuje dostęp do miejsca zdarzenia. Stany Zjednoczone nie są tym zbytnio zadowolone i dlatego wysyłają tam swoją grupę badawczą - Oddział Delta Force. Gracz kieruje jednym z członków tej jednostki: Jake'iem Dunnem. W czasie pierwszych misji gracz musi przedostać się przez gęstą dżunglę eliminując napotkanych po drodze Koreańczyków. Po dotarciu do celu okazuje się, że owa asteroida jest olbrzymim statkiem kosmicznym wypełnionym po uszy kosmitami, którzy przybyli na Ziemię, aby ją skolonizować. Obcy odczuwają jednak pewien dyskomfort w naszym klimacie...

Crysis 2 · Moduły nanokombinezonu

Wiadomo, że w Crysis 2 zastosowane zostaną perki (umiejętności gracza), tutaj nazwane modułami nanoskafandra.

Poniżej przedstawię kilka już znanych:

Kamuflaż

  • Wykrywacz zakamuflowanych,(Cloak Tracker)-pokazuje na naszej minimapie zakamuflowanych przeciwników, aby podnieść tę zdolność na wyższy poziom należy zabić 25 zakamuflowanych przeciwników.
  • Wykrywacz,(Tracker)-wykrywa i pokazuje na ziemi ślady stóp naszego przeciwnika,co ułatwia jego lokalizację i likwidację.(Brak informacji o awansie.)
  • Potajemne operacje,(Covert Ops)-wycisza odgłos naszych kroków, przez co ciężej nas zlokalizować.Aby awansować na wyższy poziom należy zabić z odległości 25m 100 przeciwników.
  • Rozszerzone maskowanie,(Stealth Enhance)-jesteśmy całkowicie ukryci przez osiem sekund oraz szybciej przechodzimy w kamuflaż i z powrotem, aby awansować umiejętność na II poziom należy zabić 100 wrogów, 8sek. po wyjściu z kamuflażu.

Pancerz

  • Uderzenie z powietrza,(Air Stomp)-nasza postać podczas skoku może wykonać uderzenie pięścią w ziemię, które niszczy wroga w pewnym zasięgu.Należy zabić nim 25 razy by awansować, co jest bardzo trudne, ze względu na mały zasięg uderzenia.
  • Radar ostrzegawczy,(Proximity Alarm)-obok naszej minimapy znajduje się pionowy i poziomy pasek, znajduje on rozwiązanie, gdy używamy tej zdolności.Robi się on wtedy czerwony, co ostrzega, że w pobliżu jest nieprzyjaciel. Trzeba zabić 100 wrogów po ostrzeżeniu, aby awansować.
  • Rozszerzony pancerz,(Armor Enhance)-poruszamy się wolniej, ale możemy wziąć na siebie więcej obrażeń. Aby awansować, należy zabić 100 wrogów używając tej umiejętności.
  • Zagięcie,(Deflection)-pociski odbijają się od naszej postaci.(Brak informacji o awansie.)
  • Nano regeneracja,(Nano Recharge)-szybciej uzupełnia się nasza energia i nasze zdrowie.(Brak informacji o awansie.)

Moc

  • Większy plecak,(Side pack)-pozwala nam zabrać więcej magazynków.Aby awansować wystarczy mieć tą umiejętność i zabić 100 przeciwników.
  • Mistrz Broni,(Weapon PRO)-umożliwia szybsze ładowanie broni, a co za tym idzie, większą skuteczność w walce. Aby podnieść poziom tej zdolności, należy zabić 100 razy, parę sekund po przeładowaniu.
  • Rozszerzone Celowanie,(Aim Enhance)-ogranicza podrzut broni, czym pozwala nam na lepsze celowanie, a co za tym idzie, większą skuteczność.Jeżeli chcemy awansować tę zdolność wystarczy ją posiadać i zabijać, celując przez celownik optyczny, bądź muszkę i szczerbinkę.
  • Rozszerzenie Mobilności,(Mobility Enhance)-zwiększa prędkość chwytania się powierzchni i zmniejsza zużycie energii podczas wysokiego skoku i sprintu.(Brak informacji o awansie.)
  • Frykcja powietrzna,(Air Friction)-zapewnia dodatkową kontrolę podczas spadania.(Brak informacji o awansie.)

Wizjer

  • Lornetka-jej działanie zna raczej każdy
  • Termowizja,(NanoVision)-widzimy wroga w podczerwieni, widać nawet zakamuflowanego przeciwnika(!)